dinsdag 9 juni 2009

Er begon er één te vibreren

Het water was troebel en dieper dan gedacht. Het duurde dan ook vier minuten voor ik mijn mobiele telefoon uit de dorpsfontein kon vissen. Hij heeft al 't een en 't ander meegemaakt, maar een cocktail van tweehonderveertig seconden elektronica en brak water gaat er wat over. Drie dagen lang heb ik niemand kunnen bellen om te zeggen dat ik onbereikbaar was. Mijn gsm lag broederlijk te drogen op de modem. Warmtekrachtrecuperatie. Ze hebben een massa positieve vibes uitgewisseld en 't een en 't ander op elkaar afgestraald want toen ik vandaag de batterij er weer in stak, begon er één spontaan te vibreren. Jeuijh!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.