maandag 19 januari 2009

In de disco

17/01/09, 22:00
In de disco: lichtgevende sterren aan het plafond, daaronder mijn hoofd, en 20 tot 40 cm (!) lager de reggeatondansende rest.

17/01/09, 23:00
DJ besluit het tempo van de avond wat op te voeren: ‘Handen hoog wie nog vrijgezel is!’

17/01/09, 24:00
2 meiden in de disco: of ik een vriendin in België heb. Quid non. En dat ik moet stoppen met daarover te liegen want ja ja, dat kennen we ...

18/01/09, 19:00
Nog nooit zo vastberaden mijn hand in eigen nat gedoopt als daarnet, toen mijn kersverse gsm de wc in plonsde.

2 opmerkingen:

  1. Gsm's zijn geprogrammeerd om na een tijdje zelfmoord te plegen. Meestal nemen ze de strategie van de wc plons. De mijne trilde zichzelf van een plankje recht de wc in. Dat is natuurlijk niet op de daadkracht gerekend van de urinerende eigenaar. Je hebt die techno-commercio-snoodaards weer eens stevig te pakken gehad.

    BTW,
    dit Twitters-concept à la Sam vind ik bizonder inventief en fijn om te lezen. We giechelen ons wat af op GL, met name Tijs. Hij kan dan ook aanstekelijk giechelen.

    Lotte x

    BeantwoordenVerwijderen

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.