maandag 18 mei 2009

Dierenvragen en Seksuele Dingen

Het idee komt niet van mij, maar van een meisje uit de lagere school. Eentje die haar opstellen vooraan in de klas mocht komen voorlezen. En nu blogt. Af en toe gebruikt ze de zoektermen die verdwaalde lezers op haar pagina doen belanden. Om iets nieuw mee te schrijven. Bijzonder meta, dus het werkt.

Wie per abuis op deze pagina’s strandt kan ik niet traceren, maar hun zoektocht wordt mooi bijgehouden. Die is samen te vatten in twee categorieën: Dierenvragen en Seksuele Dingen. Ik ben er nog niet uit over wie dat iets zegt, en wat precies, maar ik deel de zoektermen graag met je. Hou iets vast.

Dierenvragen:
hond verhaart verschrikkelijk wat te doen, hamsters grommen, geluid miereneter, kat huppelt, gorilla’s flossen, waarom heeft een hamster een lik steen nodig?

Seksuele dingen:
boeken zoeken met fotos van jonge vrouwen die neuke, pis op oma, grijsaard neukt, split in rok benen bloot, bips buurvrouw, forbidden places, verantwoord neuken.

En eentje waarvan ik het nog niet goed weet: dekken siberische boskat kosten.

1 opmerking:

  1. Haha, bizar toch. Maffe collectie, steeds weer. Je spoorde me trouwens aan...

    BeantwoordenVerwijderen

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.