maandag 28 september 2009

Hoe hij zich aan haar overgaf


Foto Paul L. Nettles

De bus is altijd een beetje rijden. Deze zondag, na een weekend aan oceaan, was er plots paniek. De vrouw rechts van me kreeg het lauwe vlokkenbier van een zatlap over zich heen. De man gaf zich aan haar over, laat ons zeggen. Ik kon nog net mijn rugzak optillen voor het geurige sap erin trok. De maag van mijn vriendin -links van me- keerde terug naar de scampi's van die middag. Lazarus werd uit de bus gesmeten. We reisden verder en er werd nog wat nagepraat. Wat later stapte de vrouw af zonder veel poeha. Even wisten de andere passagiers niet waar kijken. Ter hoogte van haar schouderbladen plakte haar blouse in het zuur. Aan haar bips kleefden nog wat brokjes. De bus schokschouderde de berg op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.