zondag 6 september 2009

De week in twitters: Delia's gone


Foto homer4k

Ik vinger tot het me in de gitaar zit, rook een sigaar en dek mezelf onder met 'Goodnight Johnny'.

We geven een lift aan een verwaaide vrouw met vier kinderen -'Mijn man is slecht, heel slecht'- en een gezwollen kaak.

Het doet een mens erg goed af en toe nog eens te denken aan toen het erg slecht ging.

Een Baskische stoot in de ecologische economie keilt me omver door me guapo te noemen. Ik kwijl iets over het broeikaseffect.

Na 420 dubbelzinnige naar seks ruikende grappen van een collega met rimpels en goesting is de werkrelatie niet half zo leuk meer.

De nieuwe smurfenstrip heet Les Schtroumpfeurs de Flûte en al wil ik het niet: ik denk iets pervers over vader Abraham.

First time I shot here, shot her in the side. Hard to watch her suffer, but with a second shot she died. Delia's gone, one more round, Delia's gone.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.