dinsdag 12 januari 2010

Miep miep bla bla

Eind januari treed ik op als clown in een kleuterklas om iemands stage op te leuken. Ik kreeg net onderstaande richtlijn doorgestuurd en ben op één of andere manier zenuwachtiger dan daarvoor.

“Kleuters zijn echt met weinig tevreden. Gewoon een beetje miep miep, bla bla en die vinden dat al geweldig.”

Ik vind dat eng.  Waarschijnlijk beginnen er straks een paar te wenen als ze ruiken hoe griezelig ik dat vind, dat is zoals bij honden. Miep miep. Bla bla.

2 opmerkingen:

  1. Sam, we spreken af dat we geen énkele andere term gebruiken dan 'miep miep' 'bla bla'.
    Jij zegt alleen 'miep' en ik alleen 'bla' :-)

    Als dàt niet lachen wordt, eet ik mijn hoed op. Of de waterspuitende bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, supergoed idee, clown nummer 2. Ik bedoel: miep miep, miep miep miep miep!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.