donderdag 3 december 2009

Hamster Rave's eindejaarslijstjes


Screenshot Our Daily Bread

Vroeger oefende ik heimelijk op interviews met mezelf. Voor de dag dat ik beroemd zou zijn. Las ik een interview, dan bedacht ik zelf de antwoorden. Interessant antwoorden is niet iedereen gegeven, daar train je best op. Roemloos afgaan kan iedereen.

Sinds ik blog zijn de rollen omgedraaid. In een jaar Guatemala bijvoorbeeld (december 2008-2009) werden de meeste antwoorden al geschreven. Bij wijze van eindejaarslijstjes stel ik de juiste vragen hieronder. De 'Net Gemist' van 2009.

(Mijn huisgenote noemt me een narcist maar wie schrijft er niet om gelezen te worden?)

Iedereen waarschuwt voor het geweld in Guatemala: iets van gemerkt?
Guatemala kent een redelijk conservatieve maatschappij. Botste dat?
Een paar keer heb je de controle verloren, klopt dat?
Je bent 28 geworden, de dertig nadert. Doet dat je iets?
Geef eens een voorbeeld.
Je begon dit jaar te schrijven over Hamster Rave. Is dat een uitvergrote Sam Verhaert?
Op welke post kreeg je opvallend weinig reactie?
Een uitsmijter: hebt u wel eens een blote oma gezien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.