donderdag 27 augustus 2009

Tonight I'll be staying here with you







Na anderhalve maand continu (!) mensen om me heen, ben ik weer alleen. Eindelijk tijd voor mezelf: na het werk koop ik meteen een nieuwe gitaar en tweedehands schoenen voor respectievelijk 3 en 111 euro. Beetje geluk kopen.
Mevrouw er zit blauwe verf op die schoenen, ik betaal daar niet meer voor dan 111 euro. 150 zeg ik u jongen, die verf gaat eraf met thinner. Ja dan gaat het zwart er ook af. Ok, maar dat kan je weer bijverven, 130 euro dan. Mevrouw, ik ben niet gek, in San Marcos loopt trouwens maar één iemand met maat 45 rond die schoenen met blauwe verfspatten wil kopen: 111. Goed, maar zonder zakje. Deal.
Op mijn eigen dus. Des avonds. Ik djengel wat Bob Dylan en omdat het niet meer in de vingers zit trek ik mijn kleren uit. Mijn pumps hou ik aan.
G C G
Throw my ticket out the window
C G
Throw my suitcase out there too
C Bm C
Throw my troubles out the door
Bm Am
I don't need them any more
G C G G
'Cause tonight I'll be staying here with you
Later merk ik een ananas op in de fruitmand, probeer er seks mee te hebben en hou er een pikkend wondje aan over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.