woensdag 7 januari 2009

Ook zijn snor

03/01/09, Festival van de Waardige Woede
Ojee, wat als mijn held Subcomandante Marcos, na 15 jaren iconisering met pijp en bivakmuts, even geen zin meer heeft om zichzelf een kanker te roken?

05/01/09, 12:00
15 regels in een mototaxi op de grens tussen Mexico en Guatemala, waaronder deze: 'Verboden deze taxi te gebruiken om met je lief af te kunnen spreken'.

05/01/09, 21:00
Eerste spektakel bij de indiaanse familie van Jonas´ vrouw: de gringo buikdanst!

06/01/09, 21:00
Tweede spektakel bij de lieve Popti’-sprekende familie van Jonas´ kersverse echtgenote: de Belg haalt plots zijn lenzen uit zijn ogen!

07/01/09, 9:30
Derde spektakel tijdens het bezoek aan de nieuwe familie van vriend Jonas: de man met de oorbel vraagt schaar en spiegel om zijn baard bij te knippen! Vooralsnog ook zijn snor...

4 opmerkingen:

  1. 7/01/09 22:37 met een westmalle bij de hand, Tom zijn bandje aan het repeteren drie meter van mij en twee prinsessen in hun bed....is de tijd rijp om uw toffe berichtjes te lezen. En ook al ben ik uw moeder niet, schrijf ze!
    katrien voet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Samuel,

    Met gretige amuseerdheid neem ik de inhoud uwer twitblog tot mij.

    De lectuur van "ook zijnen snor", waarin geurig en kleurig wordt verhaald over eigenaardige rituelen als het verwijderen der ooglenzen, noopt mij ertoe u te suggereren bij een volgende gelegenheid de iris uit uwen oogbol te verwijderen! Verbazing ende verwondering alom zal uw deel zijn.

    Vertrekkende vanuit gelijkaardige overwegen wens ik ook den eerder geuite oproep, "laat dien snor met den nodigen zwier floreren", nogmaals onder uw aandacht te brengen. Ook dan zal verwondering, alsook de geregelde ontdekking van verloren gewaande etensresten, niet aan u voorbijgaan. Laat loftrompetten diverser makelij schallen tot meerdere eer en glorie van dien harigen bovenlipbewoner, dikwijls omschreven met het curieuze woord moustache.

    Sta mij tot slot toe u veel voldoening te wensen in het nastreven diverser opdrachten en ervaringen, daarginds in het verre Zuidelijk Ameericka.

    ---Tijs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Samuel

    "en 'vooralsnog' ook zijn snor?.."

    Ik wacht gretig af tot u het eerste overzeese lid wordt van deze fantastische club:
    http://www.snorrenclubantwerpen.be/

    Vergeet op dat moment geen foto te posten van uw bovenlipkapsel.

    Groet

    Brecht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. EINDELIJK DE FOTO'S

    http://nl.tinypic.com/view.php?pic=vskj9k&s=5

    waarvoor dank Sam, die snor siert je!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.