woensdag 30 januari 2008

Bericht onvolledig

Bericht onvolledig waarschuwt mijn mobiele telefoon. Ik lig in bed. Of ik het bericht wil lezen? De sterveling die hierop 'Ach neen, laat maar' antwoordt, moet nog geboren worden. Dus ja, graag, snel bitte.

'...uur in. x'


Tenzij je natuurlijk zoiets binnenkrijgt. Een abrupt afgebroken woord, een intiem voorzetsel, een punt. Een kusje. Onze kronkelende hersenmassa heeft de ongelooflijke vaardigheid om wggltn zkn aan te vullen en de wereld in je hoofd te doen passen. De slaap kan me toch niet vatten dus ik doe een aanvullende poging.

'he, onduidelijk wannr en wr we mrgen vergaderen. maak jij agenda op? k stuur nog n mail met plaats & uur in. x'

'Niet schrikken, kerel. Ik stap eruit. Had mss beter kunnen leven maar heb overal van geproefd. t is goed geweest, ik stap het vagevuur in. x'

'Warmte uit mijn navel. Gloed onder mijn buik. Nieuwe slip. Het kroest en knettert, Sam. Hier zit vuur in. x'

Meer aanvullingen?

2 opmerkingen:

  1. " hej, nog snel langs de solden geweest, heb sexy kleedje gekocht, heb er wel een gek figuur in. x"

    "heb eindelijk de tijd gevonden om nog eens een boek open te slaan, volle moed aan begonnen, maar er zit niet veel literatuur in. x"

    "keuken-vraagje: als gij ballekes klaarmaakt, is dat dan met veel chapeluur in. x"

    "heb je daarstraks op straat zien voorbij lopen; knap hoor, die broek met bloemmetjesceintuur in. x"

    "ons bomma heeft nog eens ne pul gebreid, maar in zo'n klein maatje! daar kan zelfs geen prematuur in. x"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai madam, lekker inventief. Zo ver raakte ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.