dinsdag 14 september 2010

26 guitars of love in mijn valies

Ben er alvast aan begonnen. Het Grote Inpakken: een valies lang kiezen wat ik niet meeneem. Wikken en opnieuw wegen. Er mag 2 x 23 kg mee, net iets meer dan de essentie. Ruimte voor twijfel dus.

Zo heb ik plots een minidisc - Ken je dát nog? Ooit het van het. Zou de cd's binnen de kortste keren naar de rommelmarkt verdringen. - van The Radios vast. Ik kan toch geen minidisc van The Radios meenemen naar Buenos Aires!? Maar sentiment is een zwaar argument.
Begin jaren negentig. Ik zie mezelf op kousenvoeten dansen op de parket in het huis van mijn vriendje. Ik blijf slapen en trakteer de ouders op een show. No Television, wel een cassettebandje op volume tien. '26 Guitars of Love' in de living. Ik flapper de solo op mijn flikker. Lachen!
De gitaren van liefde gaan de valies in, oh no!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.