dinsdag 3 augustus 2010

Excentrieke look voor De Duiker


Foto annais

Ik doe mee met De Duiker, zijn hand en de reuzin op de Zomer Van Antwerpen. Tenminste, dat wil ik reuzegraag, zozeer heeft 'De Olifant' me in 2006 bij mijn slurfje gegrepen. Straattheatergezelschap Royal de Luxe selecteert dertig sterke mannen of vrouwen om de reuzemarionetten voort te trekken.

De casting is binnen negen dagen. Gisteren zei De Groote baas Patrick plots dat ik me tegen dan best een excentrieke look aanneem want dat de echte manipulateurs nogal artistiek geleest zijn.

Dat zegt hij nú! Paniek! Kan ik nog aan een spoiler beginnen – helpt mosterd? Koop ik een hoedje of doe ik iets ingewikkeld met een doek op mijn hoofd? Een pamperbroek misschien? Puntige schoenen of eerder blote voeten? Ja, met een teenring. En als ik nu begin met het dagelijks stretchen van mijn oorlel, past er tegen de twaalfde vast een bobijn van mams naaimachine in.

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.