dinsdag 27 juli 2010

I'm new here / ik zen hier nief



Originele tekst en muziek van Smog. Kippenvel-cover van Gil Scott-Heron op dienst laatste album I'm new here (torrent). Beetje triestige vertaling van Hamster Rave.

I'm new here / ik zen hier nief

I did not become someone different
That I did not want to be
But I'm new here
Will you show me around

Ik zen ni veranderd
in het type tiep dak ni wil zen
Mor ik zen hier nief
Wilde gij mij leiden

No matter how far wrong you've gone
You can always turn around

Veur mij geen erg a ge rondjes draait
A ge wilt, draaien we terug

Met a woman in a bar
Told her I was hard to get to know
And near impossible to forget
She said i had an ego on me
The size of Texas

Well I'm new here and I forget
Does that mean big or small

'k Zien een vrouw oep café
'k Zeg 'k zen moeilijk te doorgronden
En nog moeilijker te vergeten
Ze zegt ge hèt een ego, zegt ze
Zo groot als 't stad

Maar ik zen hier nief en weet ni
is dat dan groot of klein

No matter how far wrong you've gone
You can always turn around

Voor mij geen erg a ge rondjes draait
A ge wilt, draaien we terug

And I'm shedding plates like a snake
And it may be crazy
but I'm the closest thing I have
To a voice of reason

En ik vervel platen als een slang
En 't mag zot zen
mor er is maar één ding da ni zot draait
das dees stem

Turnaround turnaround turnaround
And you may come full circle
and be new here again
x5

Lief draait draait draait maar rond
Doet een rondje en komt zachtjes terug
ge zijt as nief
x5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.