zondag 19 juli 2009

Ik ben u aan het verwaarlozen


Foto Cayusa

He, schoon paar ogen daar. Ik ben u aan het verwaarlozen. En lezersogen moet je nochtans soigneren. Met rare prentjes, pikante woorden of aangebrande lettersoep. Maar dat gaat even niet, want ik begin hier aan het evenement waar ik een half jaar aan heb voorbereid: Het Gehoofdletterde Internationale Seminarie over Mijnbouw 'El Dorado II'. Dus ga ik uw zwoele blikken missen, vrouwvolk. En ook de kritische visie van de mannelijkheden zal er even niet zijn, zo ongeveer tot 14 augustus. Dan is het feest. Als het ondertussen knaagt over 't een of 't ander, voed ik u natuurlijk met graagte met wat woordenpap. Leest u lekker elders, loenst u maar wat in het rond, maar kom zeker terug. Hamster Rave ziet jullie graag.

2 opmerkingen:

  1. probeer u eventjes niet te verwaarlozen
    heel gelukkige verjaardag vandaag
    guido

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb u verwaarloosd. Ben niet zo'n computermens. 'k probeer wel je blog te volgen. Succes daar en een heel gelukkige verjaardag xx

    BeantwoordenVerwijderen

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.