woensdag 10 september 2008

Kabaal in de trein



Ik zit in een laptop met mijn trein of andersom want het is nog vroeg. Ik luister muziek en pendel mezelf wakker. Jackson C. Frank, Herbert en Thomas Otten vergezellen me maar het geluid lijkt niet echt lekker door mijn hoofdtelefoon te stromen. Of ik, of mijn laptop is afwezig.

Mijn buurman, type startersbaan, hangt zo’n beetje half over mijn scherm mee te lezen met de brief die ik schrijf en ik erger me een bult. Wat kijken de mensen chagrijnig vandaag.

Als ik de tunnels van Brussel Centraal binnendender, zet ik het volume op maximum maar dat helpt niet. Dan stel ik vast dat mijn hoofdtelefoon helemaal niet ingeplugd is. Als ik hem uitdoe, hoor ik hoe mijn muziek al veertig minuten plus tien minuten vertraging door de coupé knalt. Ik weet niet hoe snel ik terug in mijn laptop kruip.

3 opmerkingen:

  1. Ben ik een beetje gemeen als ik vraag of je ofwel heel erg minuscuul kunt worden, of rond als een ceedeetje, of of je een hele grote laptop hebt - ik denk dat ik in die wagon zat. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nieman die er iets over zei? 't Zal mooie muziek geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.