woensdag 10 november 2010

It takes two to tango


Foto zabara_tango

Ik had het natuurlijk moeten weten.
Toch ging ik op mijn eentje naar mijn eerste tangoles. Beetje op mijn eigen leren Buenos Airessen, he. Er zouden er nog wel alleen...

Het regende zuur dus ik kwam als een waterkip de parket opgeschoven. Te laat natuurlijk, want de koppeltjes zwierden al geometrisch gepassioneerd rond elkaar. Er was nog een oma over.

Ik stapte drie keer op haar enkel, verstijfde en begon als een plank te stuiteren. Af en toe moest ik met de leraar. Een man die ademde. Om mijn gezwenk te oefenen werd ik het laatste kwartier aan een pilaar gezet. We mochten elkaar wel. It takes two to tango.

2 opmerkingen:

  1. ik ontdekte net super buenos aires tango in A > www.elafronte.com.ar
    super orkest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Sam, je wou toch zo graag nieuwe dingen doen en grenzen verleggen. Dat paaldansen daar ook toe behoort kon je niet vooraf dromen. Je blijft ons verbazen.
    A moeder

    BeantwoordenVerwijderen

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.