dinsdag 12 oktober 2010

Van A naar B



De lucht is blauw. Er hangt iets in maar ik zie nog niet wat. 79 appartementunits, 14 airconditioners, 28 schotelantennes en 15 televisieantennes loenzen onbeleefd bij me naar binnen. De stad zoemt op mijn venstertje in. Klein ventje dat niet terugkijken durft.

'k Klap mijn laptop open - de wereld binnenlaten. 26 draadloze netwerken poppen up. Richard wordt Ricardo. Ik ben elders. Met lijf en leden aangekomen – hoeveel kilo, vroeg mijn vader typisch – maar mentaal nog even onderweg. Van A naar B.

Wat een show, daar in A. Het regende momenten en waaide complimenten op de grootste afscheidstournee van mijn geschiedenis. Defilés van 'Doet-da-goe-ginder'. Woorden die wegen. Ik heb ze in een zakje gedaan. En mag er af en toe één van oppeuzelen, voor onderweg.

Merci A. Hallo B.

4 opmerkingen:

  1. Nog even A-en(of is het Aai-en): doetagoeginder é!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Benieuwd wat de tijd brengt!

    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Begin alvast maar een boek te schrijven 'Van A naar B'- die titel dekt heel veel ladingen - kan dus dik worden al naargelang wat de tijd brengt.
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha Sam,
    back in town,
    al is het dan ergens in 'verremeters'.
    Ik kan terug mijn middagpauze vullen. Bij langere blogs kan ik een boterammeke meer.
    Groeten in B en als je aan Z bent zien we je wel terug in A.

    greet

    BeantwoordenVerwijderen

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.