vrijdag 7 mei 2010

Ik heb van je naamgenoten

Mijn moeder schrijft regelmatig openhartige mails over de kapriolen van de creaclub en de uitstapjes met haar lieve man naar sam.verhaert@gmail.com. Die komen aan bij een andere Sam Verhaert, een producer in Gent. Gisteren heb ik hem aangeschreven om uit te leggen dat ze dat niet met opzet doet. Zo zijn moeders. Dat hij die boodschappen mag doorsturen maar dat ik het niet erg vind dat hij een beetje in mijn emailleven snuistert.

Naamgenoten, antwoordde hij eerstdaags, is niet de verleden tijd van naam genieten. En we moesten maar eens afspreken want ik was precies ook een bezige bij.

Goed idee, Sam Verhaert, kunnen we een bvba opzetten: Sam Verhaert en Sam Verhaert. Met zo´n naam kan het bijna niet misgaan, we halen er misschien zelfs de Goednieuwskrant mee. De telefoon opnemen: 'Sam Verhaert van Sam Verhaert en Sam Verhaert.'

Narcisme, je wordt er mee geboren.

2 opmerkingen:

  1. Sam!

    Primo, de afsluitingszin van dit stukje is van Hans Teeuwen niveau!

    Secunco, al weer volledig geaard als een stekker in het tegenwoordig zonnige België?

    Tertio, morgen spelen we in Borgerhout op 'Woordattack'. 't Wordt een soort talkshow met livenummers tussendoor - we zien wel.
    Afkomen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij nader inzien is mijn opmerkzaamheid verminderd na het consumeren eniger duvels.

    blijkbaar extreem laat op je bericht op de site gereageerd.....buenos aires it is!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Creative Commons License
werk van Sam Verhaert is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet-commercieel-Geen Afgeleide werken 2.0 België licentie.